Wednesday, June 25, 2008

Snap n snap

salam kengkawan. huhu. kali nih aku nk nk cte sal camera dan gambar. actually, aku sangat beminat dengan fotografi. hu2. aku pun tetaw kenapa bole jd mcm ni. ha2. tapi minat aku ni, mula di kesan oleh rakan2 aku masa kt IP. kerna, aku ngan camera mmg takleh di pisahkan. n ada masa je, aku akn edit pic. wlwpun hasilnya x seberapa, tapi aku bepuas hati. kerna aku bole buat. haha.
so skrg, aku makin menjinakkan diri aku ke lembah ini.
mujur ada kawan yg sudi berikan aku panduan. thanx yea.

bukan mudah nk kecapi sesuatu yg owg len rasa x suka.
maksud aku, mgkin ada pihak yg ckp fotografi takleh kemana pun.
it's ok.
aku terima kata2 itu dengan hati yg terbuka.
tapi, ianya lgsung tidak meninggalkan kesan kpd aku.
haha,
even aku tak bisnes fotografi, tapi aku sgt bepuas hati bl aku dpt shoot pic yg bgs. edit kasi santek. waaa, itu sgt membanggakan aku la.
so, apa pendapat korg dengan dunia fotografi neh?


2 comments:

skunksenn zone said...

ku sokong ko zai coz aku pun suka bgambar n snap gmbr huhu..satu kepuasaan bile gmbr kita snap tue mdpat pujian or sgt chantek..

Binti Marusin. said...

yess.. kepuasan diri sendiri