Sunday, June 22, 2008

Me? n ...

Salam semua.
hu2, b4 kita pergi jaoh. erm, maksud aku...b4 kite memulakan aktiviti komen mengomen better aku knlkan serba sdikit psl aku.

aku simple, ha2.
BiasaSaja.
urm, aku degil.

aku akulah aku.
aku sbenarnya student agi kt Ipt.
huh.
tapi aku menangguh satu sem lagi sbb yg tak dpt aku elakkan.
mungkin sbb aku atau sbb org lain.
hah3. fenin2.
so, kepada sape2 membe2 aku yg ckp aku quit tu.
sebenarnya korg silap.
klw korg taktau apa yg jd sebenarnya jgn cerita, ok?
jgn mencelah benda yg korg tak tau.
buruk padahnya pada aku n korg nnt. ok?
aku tak mtk ape2 pun.
juz stop talk about me.
kepada budak yg bemasalah ngan aku tu, aku hya hrp dia bahagai sbb dpt wat aku mcm ni. semoga perempuan tu bahagia dengan hidup dia. ha3.
aku dah xmo amek port pasal ni lagi.

segalanya dah berubah.
ha3.
keylah.
klw korg phm, bagus la.
klw xphm, maknya cara penulisan aku yg x btl.
maybe aku bole improve kan lagi.
haha.


3 comments:

Unknown said...

hai zai...
wah dh ade blog...akak so impressed...next time u need to me pulak eh...uhuuhuhuh...
ehmm...what u ckp tu btl..org skrng ni terlalu amik berat aka being bz body la...so semak la...rimas2...
so how's ur life???hopefully being great...

p/s:myb u blh add some more pic...give some colours n texture...i'll b waiting for the upgrading zai's blog...uhuhuhu

tke care dear...

KuntumMarjinah said...

zai ppuan mn ni...hu3..cam serius jer story ko ni knpa .....opss sowie aku just nk tnya jer....hu3....ko ltak pic tau jgn tak ltak lak...nnti tak jdi la blog...jadi story la nnti...apa kau ckp ni hu3

skunksenn zone said...

zai pa yg jadi..aku paham apa ko tulis..tapi aku tak jelas ngan apa yg jadi..sape pompuan tue???