Saturday, September 12, 2009

Ramadhan dan Syawal.


Assalamu'alaikum wbt.
Ahah, today 12th of Sept.09 besamaan 22 Ramadhan. hu3, lebih kurg seminggu lagik nak raya da. wooo, cpt btl masa berlalu. kan?

Tis yers, tahun ke 12 aku dan family bepuasa dan beraya tanpa arwah abah. hmm, rendu abah sangat. tak x mengape, aku hrpkan abah tenang di sana. walau pon tnpa dia di sisi aku, ak ttp rasa mcm dia ada ngan aku. hanya doa dari aku dpt aku kirimkan, semoga Allah swt tempatkan abah di taman syurga besama dgn org yang beriman seperti yang dijanjikan, Amin.

kepada rakan2 yang juga kehilangan org yg tesayang, sama2 la kita doakan semuga roh meraka aman di sana. ok?

huhu2, tis yer aku puasa ngan kwn2. hehe, mmg terbaeekk lah. masak sama2, bangun sahur.. solat sama2, tarawikh sama2.. semakin rapat pulak relation ktorg. ahah. Syukur Alhamdulillah di atas nikmat ini.

Pesiapa raya?
Ahah, biasa ja.
sepasang baju kurung, kasut? x bli lg, maybe nak cari slipar bata jek. cam dolu2, style do. hahaha

btw, lama aku x upload post new story. hu3, zami warnida..thanx di atas galak kan anda. aku akan cuba improve penulisan aku. hehe.

kepada keluarga ku, selamat menyambut hari raya. maafkan segala kesalahanku.

kwan2 semua; salam aidilfitri and maaf zahir batin.

for all;




5 comments:

skunksenn zone said...

slmt ari rayer zai..mohon ampun maap zahir dan batin klw ada slh silap au slama nie yg buat ang terasa ati..rayer jmpt mai umah k..

Binti Marusin. said...

ahah, aku pon sama. kira 0-0 la eh? hehe, ang pon jempot la dtg rmh.

Binti Marusin. said...

ahah, aku pon sama. kira 0-0 la eh? hehe, ang pon jempot la dtg rmh.

iera said...

al-fatihah....camat ari rayer..

Binti Marusin. said...

thanks fatin, hehe